onsdag 8 juni 2011

Kuvaszspecialen 2011

Vi var och sålde hundtillbehör på kuvaszspecialen i Växjö i helgen. Det gick riktigt bra och det är bara att tacka alla snälla och generösa kuvaszmänniskor. Men som vanligt hade jag tagit på mig för mycket. Att organisera en hundutställning, ställa hund, ta hand om sina valpköpare  och sälja hundprodukter är lite för mycket på en gång. Om man sen hoppas på att umgås med sina vänner är man väl optimistisk!Trots allt detta, trots stress och för lite sömn så hade jag väldigt roligt i helgen. Jag vill särskilt tacka Kicki och Alice för utan er hade det inte gått!

Nedan är först en bild när jag visar min juniortik  Eira som blev bästa junior, bästa tik-4 med reserv-cert. Första gången jag får ett reserv-cert faktiskt, då det inte funnits tidigare. Längst ner en bild på unghundstikarna. Jag står först med Minou. Foto: Tomas Bender


1 kommentar:

  1. Sv. ja tiden går alldeles för snabbt!

    Ja det blir väll så ibland, man tror man ska kunna hinna med mer än man kan

    SvaraRadera