lördag 1 oktober 2011

Jag vill här meddela att vinnaren är...

Juryn är nu klar och en vinnare är utsedd. Det var färre bidrag än väntat, endast nio men kanske det har varit lite för mycket bloggtävlingar i sociala medier. Desto roligare är det då med alla som lämnat ett bidrag till tävlingen. Men roligast är det kanske för vinnaren som blev signaturen: JhillzaN!

Juryn gillar den osjälviska attityden och tycker därför att hon ska belönas med ett pris som både hon och hunden har glädje av. Det önskade priset är ett MR-koppel. Ett specialdesignat expanderkoppel som går att fästa runt midjan. Dessa koppel använder jag själv dagligen och jag tycker inte att det kan jämföras med liknande koppel som delvis är elastiska. Ett perfekt hundkoppel nu när vinter, snö och hala vägar väntas!


Så det är därför med glädje jag kommer skicka ett MR-koppel till vinnaren.Jag behöver bara veta om jag ska skicka ett blått, rött eller svart koppel. Kopplen finns även i två storlekar, ett för de som är slanka och ett för lite större midjemått. Jag behöver även veta adress så jag vet vart jag ska skicka kopplet. Jag nås på info@csigora.com

Till alla er andra tackar jag för bidragen. Om ni vill får ni köpa just det hundtillbehör ni önskade från CSiGORAs HUNDbutik 20% billigare. Skriv ett mejl till info@csigora.com så får ni en rabattkod innan ni beställer. Till sist: STORT GRATTIS till vinnaren i denna tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar