fredag 30 september 2011

Fina bilder

Då rullar allt på som vanligt igen. Nya produkter läggs in varje dag. Har fått fina bilder som fotografen Erik Sjöström har tagit. Vi hade monter bredvid varandra i Norrköping i samband med Svensk Vinnare. Alltid extra roligt med trevliga grannar. Lördagen var annars en bedrövlig dag med ösregn och blåst som snart förvandlade hela området till en leråker. Det var ingen enorm försäljning denna dag. Det var inte heller någon rusning till fotografen. Vem vill fotografera en blöt och lerig hund? Erik fick istället lite halsband och koppel att fotografera.

Det blev jättefina bilder. Även om jag har en någorlunda bra kamera är det svårare än man tror att fotografera just koppel och halsband. Jag blev jättenöjd! Som tur var så var det bättre väder på söndagen och folk hade tid att stanna upp en stund att både fotografera sin hund och handla hundkoppel.

Här ser du några av bilderna Erik tog!








Jag vill ju helst ha bilder utan bakgrund så att man verkligen kan se produkterna, det ska vara rätt ljussättning och färgerna ska bli bra. Jag kan varmt rekommendera Erik Sjöström till liknande uppdrag, ni hittar honom här: Esjo Foto

1 kommentar:

  1. De bilderna ska du verkligen vara nöjd med.
    Det ska ju vara så att man verkligen ser hur de ser ut plus att de ska ju locka till inköp. Här har ni lyckats, tycker jag.
    Ulf

    SvaraRadera