onsdag 2 november 2011

Det blev denna skål!

Vinnaren i CSiGORAs dela-med-dig tävling är nu avgjord. Den glada vinnaren är Ariana Carlén. Stort grattis säger vi.

Ariana valde till slut denna hundskål som pris. Snygg, jag har den själv som vattenskål i vardagsrummet! Man måste ju ha vattenskålar på lite olika ställen;) Dessa skålar är ju mer än en vanlig mat- eller vattenskål.



Nu närmar sig den internationella utställningen i Växjö. Jag kommer vara där alla dagar men i år blir det ingen monter. Är det något du skulle vilja titta närmare på eller prova på din hund så skicka ett mejl till info@csigora.com Om du är nöjd med varan så har jag med mig kortmaskin men du kan givetvis även betala kontant. Och så slipper du frakten! Ta en virtuell runda i butiken!

Och fler varor har kommit hem till butiken, mer än vad som finns i nätbutiken. Har bland annat fått hem denna snygga vinterjacka. Eftersom vår puli Charlie nyligen är nerklippt tänkte jag att han kunde få ha en sån här:


Samt denna sköna bädd som är mina hundars favorit, de har en sådan men med ett annat överdrag i vardagsrummet. Så smidig och överdraget tvättas enkelt i maskin och jag har faktiskt tryckt in hela kudden i tvättmaskin ett par gånger!


Även denna hundsele finns i butiken plus matchande koppel och vaddedrat halsband med snabbknäppe.  Allt i blått och brunt som är en sådan snygg färgkombination.


Till de mindre hundarna har vi fått hem flera selar som är mjuka och behagliga. Vad sägs om dessa vinterselar? Vi har dem i vinrött och brunt med matchande koppel.


Kanske ses vi till helgen på Växjö-utställningen? Du når mig, Christina, på: info@csigora.com eller 070-8988360

Mer hundtillbehör hittar du i CSiGORAs HUNDbutik: www.csigora.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar