tisdag 22 maj 2012

Bra betyg för Hurttas Lydnadsväst

Det är jätteroligt när man får positiv respons på de produkter som jag säljer i CSiGORAS HUNDbutik

Häromdagen fick jag ett mail från Sara Jansson som tävlar i agility på landslagsnivå med sina två pumi. Sara som är mycket aktiv med sina hundar testade Hurtta Lydnadsväst åt oss under lite olika förhållanden och aktiviteter. Här nedan några bilder med västen på, i träning på agilitybanan! Dessutom har pumisarna Hajja och Stimm en varsin y-sele från Hurtta!


Så här sammanfattar Sara sina intryck av västen:

Lydnad, bruks, agility eller på promenaden... Varmt kallt eller mitt i mellan - nu när jag har haft min Hurtta väst har jag insett att det spelar ingen roll vilket väder det är eller vad man ska göra den är helt perfekt till allt. 

Det finns otroligt många bra och användbara fickor där man får plats med allt utan att västen blir klumpig. Den fungerar kanon att springa agility i, just för att den inte är klumpig.

Jag har svårt att gå ut med hundarna utan fickor då jag alltid vill ha godis med. Speciellt nu när jag har en valp. Och när det var som varmast här en dag, hade jag bara ett linne under och det fungerade bra! Jag svettades inte och västen kändes nästan sval. När det har varit kallt har jag bara haft tjockare tröja under.

Det är verkligen en helt suverän allround-väst som man kan ha när och hur man vill! Den känns dessutom väldigt hållbar och väldigt lätt att hålla ren, då materialet är sånt så allt verkar "trilla" av.

Sara



Ett toppbetyg till västen kan man väl säga!? Hurttas lydnadsväst till ett vettigt pris hittar du här.


Sara driver också en mycket läsvärd blogg (Sarastassar) där spännande intryck från agilityringen blandas med fantastiskt fina bilder. Kolla även hennes eget inlägg med bra träningsfilm på valpen Hajja: Familjen Hurtta.

Sen kan jag ta tillfället i akt och puffa lite för den precis lika utmärkta Hurtta träningsväst, i Lifeguard-serien, designad för att vara din näst bästa vän på hundpromenad eller träningsplanen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar