torsdag 1 mars 2012

Bästa vattenskålen till din hund

I CSiGORAs HUNDbutik är det just nu 15% rabatt på den suveräna vattenskålen RoadRefresher från Prestige. Av någon anledning syns inte rabatten förrän du har lagt den i din varukorg. Jag ska försöka lösa det problemet men viktigast av allt är ju att rabatten dras av när du gör ditt köp!



Jag har nu testat dem en längre tid och de överträffar mina förväntningar. För det första så fungerar den verkligen, det blir betydligt mindre spill i köket numera. Har även testat den i bilen och det har varit torrt i bilburen när vi kommit fram. Förutom den traditionella kanten som minskar spill och hindrar långa öron eller päls att trilla ner i vattenskålen, så finns en skiva i skålen som flyter på vattnet. Den hindrar även smuts att komma ner i vattnet och när hunden dricker sipprar vatten igenom de små hålen på den flytande plattan.


Jag rekommenderar den stora skålen om man har flera hundar eller en medelstor till stor hund medan den mindre modellen är mer lämpad för de mindre hundarna eller varför inte till katten. Den mindre skålen är också praktisk att ha i bilen. Skålen är tillverkad i hård plats, polyproylene, som tål värme väldigt bra. Den kan utan problem diskas i maskin.

Skålen är enkel att ta isär och den är väldigt lätt och smidig att ta med. Perfekt för husbilen eller husvagnen! De stora skålarna (1,4 liter) finns i färgerna mörkgrön, grå och blå. De mindre skålarna (0,6 liter) finns i rosa, blått och gräddfärgad (svagt gul). Ta gärna en titt på filmen nedan:


Eftersom jag är svag för snygg desing måste jag säga att den här skålen är verkligen stilren samtidigt som den är väldigt praktisk. Jag gillar den skarpt! Passa på att skaffa dig en spillfri skål du också nu när det är 15% rabatt!

När du ändå CSiGORAs HUNDbutik bör du titta runt på våra andra fina hundmatskålar och hundtillbehör! CSiGORA är hundbutiken för dig som värdesätter god service! Välkommen in!

CSiGORAs HUNDbutik - www.csigora.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar